designwerk voor Marianne

Marianne ( madebymaly) heeft een leuke challenge bedacht voor d'r designteam. We mochten drie vellen dessinpapier van een willekeurig merk ( geen kerstpapier) uitzoeken en een bijpassende kleur cardstock. Hier moesten we dan vervolgens kerstkaarten mee maken om te laten zien dat je ook best kerstkaarten kunt maken met ander papier. En aangezien ik toch aan het kerstkaarten maken ben begonnen kwam dit wel goed uit. Ik heb gekozen voor my minds eyes 29th street market de mellow serie en als cardstock bluegrass.
Dit is wat ik tot nu toe heb gemaakt heb nog wat restjes dus er zullen nog wel wat kaartjes volgen.
Als jullie de werkbeschrijving willen lezen dan verwijs ik jullie even naar Marianne d'r blog want daar staan de werkbeschrijvingen.





Reacties

Je@net zei…
Leuke kaarten Anja!!
Marjan zei…
Wat vind ik ze ontzettend leuk!!
Wilma zei…
Wat zijn ze leuk geworden!!! Goed idee trouwens, moet ik ook eens gaan proberen!
Anoniem zei…
Ze zijn weer geweldig!
Wat een super leuk papier, maar goed jij laat het ook heel goed tot zijn recht komen!
Ik heb weleens gedacht....volgens mij als ze jouw een vuilniszak geven kan je er nog wat moois van maken!!!

Groetjes Jacqueline
Dorine -xxx- zei…
mooie kaarten gemaakt Anja.
heel mooie kerstkaarten en het hoeft inderdaad niet altijd kerstpapaier te zijn zoals eziet
M@ureen zei…
Dat ziet er goed uit Anja!