Ziek

Ik weet het niet maar volgens mij heeft dat saunadagje van afgelopen vrijdag me geen goed gedaan. Het was echt genieten hoor maar liep ook al vanaf vorige week woensdag met een zere keel, benauwd en koortslip dus het kon dan ook niet uitblijven. Enfin vanaf zaterdag heb ik het dus flink te pakken en helaas is het dit keer een echt virus en niet het scrapvirus. Heb koorts en loop de hele dag niet te hoesten maar te blaffen tot vervelens toe. Bleeeegh wat word je dat snel moe wil skreppen er ligt vanalles op me te wachten en heb gelukkig ook wel wat gedaan maar lang niet wat ik zou willen. Nou ja maar even uitzieken en dan hopelijk volgende week met frisse moed er weer tegenaan.

Reacties

Odetta zei…
Van harte beterschap!!! Rust en ziek het maar goed uit, dan kan je er straks weer stevig tegen aan!
Wilma zei…
O bah, dat is echt waardeloos! Beterschap joh!
MadeByMaly zei…
Aah balen joh...ziek zijn kun je nooit gebruiken toch? Hopelijk voel je je snel weer beter en kun je snel weer aan de scrap (da's toch heel wat beter dan aan de strijk haha).
Beterschap en laat je maar lekker verwennen met mandarijntjes en versgeperst sinaasappelsap en heel veel leuke tijdschriften.
Anoniem zei…
Beterschap ANja.....zo vervelend.
Ik hoest me ook helemaal ziek word er echt naar van!
Nou hopelijk ben je snel weer fit en zit je weer heerlijk achter je scraptafel te freubelen.

Groetjes Jacqueline
M@ureen zei…
Héél veel beterschap Anja!!!
En goed uitzieken hoor ook al is dat moeilijk als mama!
Anoniem zei…
Beterschap Anja !!!
Groetjes Berdien
Riky zei…
Anja van harte beterschap!!!
Birgit zei…
Bedankt voor je berichtje op mijn blog! Van Harte beterschap!! Lig op het moment zelf ook te snotteren in bed dus weet hoe het voelt :(