GUESS WHAT



That means only
Dat betekend nog maar



days left
dagen verwijderd van.

And some other exciting news: Cherrypie is in the air.
En nog meer spannend nieuws Cherrypie is in de lucht.
It's an exciting scrapbookweek-end nearby with great teachers brought to you by special memories.
Een spannend geweldig scrapbook-weekend in de buurt met coole workshops en teachers verzorgd door special memories.
The site is still in progress but on a regulary base it will be uploaded so stay tuned and visit the site as often as possible.
De site is nog niet helemaal up to date maar er word regelmatig aan gewerkt dus blijf hem bezoeken voor de laatste nieuwtjes.

Photobucket

Dan nog wat werkjes;

Een lootje voor Marianne (madeByMaly) met het mooie bo bunny Alissa. De sketch is van de hand van Ellen die tegenwoordig de sketches op het SA-forum verzorgd.



Gebruikte materialen:
Cardstock: zwart bazill, p.p. bo bunny alissa, stempels kars, zwarte stazon inkt, witte fineliner, clear strass swirls van prima marketing, spellbinder nestabilities,wit waxkoord, fiskars borderpons apron lace, american crafts foam thickers


En dan weer mijn bijdrage aan het card cj dit keer van Carla. Haar onderwerp was scrap opruimtips. Poeehh moeilijk hoor om mij die opdracht te geven aangezien ik nog steeds zoekende ben naar de ideale opruimtips voor m'n kamer maar dit is wat ik ervan gemaakt heb.





Zo nu genieten van het mooie weer.
Allemaal een fijn week-end gewenst.


Reacties

Romy zei…
Ik ben erg benieuwd naar de Card Show Down. Ik houd het blog goed in de gaten:) Je lootje en kaartje zijn ook super! Ik wil ook snel met die sketch beginnen. Hij is erg leuk, zeker als je jouw uitwerking erbij ziet.
Je@net zei…
Ziet er allemaal weer super uit Anja!!
Fijn weekend!
Unknown zei…
Wat een super mooie LO heb je voor Marianne gemaakt :D Je je bijdrage aan het card CJ is ook weer top!