Happy Bird-day to me

The party on friday was a great succes my husband hadn't a clue it was a complete surprise. We had a blast of a time and enjoyed it very much. We took several pictures here is a small impression of the evening.
Het feestje vrijdag was een groot succes Huub had echt geen idee dus het was echt een verrassing. We hebben ons goed geamuseerd de diavoorstelling was geslaagd en het boekje werd ook goed ontvangen. Heerlijk. Een hoop foto's gemaakt hier een korte impressie.



Today it's my turn I'm celebrating my birthday, jippie.The snow is fallen it's a beautiful white world outside.
Vandaag vier ik m'n verjaardag en het sneeuwt hier behoorlijk.



Reacties

Zo te zien was het inderdaad een geslaagd feest en dan nu HEPPYBIRDAYTOYOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU zal maar stoppenmet zingen het gata zo vals, maar ik hoop dat je een mooie verjaardag hebt van mij rijg je een dik pak sneeuw cadeau

liefs Yvon
Ellen zei…
Lieve Anja, van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid!
Ik hoop dat je een gezellige dag hebt vandaag, jullie zijn dit weekend wel in de feestmood!!!
Van mij krijg je er nog een paar sneeuwballen bij......

Groetjes Ellen
Revlie zei…
happy birthday to you, what a wonderful day to celebrate it!!
Romy zei…
Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan. Het is inderdaad een prachtige witte dag.
Unknown zei…
Hartelijk gefeliciteerd Anja!

En het feest ziet er super gezellig uit. Wat leuk dat hij echt geen idee had van wat je allemaal voor hem geregeld had.
Dora zei…
Wat mooi dat het een verassing kon blijven, en nu ben ik et laat om jou te feliciteren, alsnog gefeliciteerd, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
MadeByMaly zei…
Oeps...helemaal vergeten! Ik wil je bij deze alsnog een 'happy birthday' wensen en hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad. Wat fijn dat het feest voor je hubby zo goed en gezellig is verlopen.
Wilma zei…
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid!!!! Wat heerlijk dat de verrasing zo goed geslaagd is!!!
Je@net zei…
Allebei van harte gefeliciteerd!!
Marianne zei…
Nog van harte gefeliciteerd Anja!
Zo te lezen was het feestje voor Huub erg geslaagd!

Groetjes,
Marianne
Alsnog van harte!! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!