Liftchallenge

Another new challenge over at the liftchallenge blog. This time it's from Nadine. She didn't pick a card to lift but it's time for the sometimes something different challenge. She would like us to pick any kind of logo to get inspired by.
En wederom de nieuwe challenge van het liftchallenge blog. Deze keer verzonnen door Nadine. Ze heeft geen kaart om te liften uitgezocht maar het was weer tijd voor een soms iets anders challenge.
Dus zoek een logo uit dat je aanspreekt en maak hier een kaart mee.

At first I choosed the logo from microsoft windows.
Ik koos voor het logo van microsoft windows.


Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, behangstaaltjes, achtergrondsetmepl papertrey ink, sentimentstempel papertreyink, american crafts thickers, zwarte fineliner.

But when I finished the card and wanted to upload it I saw the logo from the liftchallenge blog which I like very much so why not use it......
Toen ik mijn kaartje wou plaatsen op het blog zag ik het logo van het liftchallengeblog en dit heb ik altijd heel erg mooi gevonden dus............



Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, stempels papertrey ink, zwarte fineliner.

Reacties

Romy zei…
Wauw, zelfs van een logo kun jij een geweldige kaart maken! Ik doe het je niet na;)
Miranda V zei…
Zo word het Windows-logo nog interessant ook! De letters van 'birthday' vind helemaal leuk. En je "Liftchallenge"-kaart is echt heel verrassend! Het lijkt bijna heel voor de hand liggend om dat logo te kiezen, maar uiteinlijk is het voor mijn gevoel heel origineel. En de uitwerking is super!
Sanne zei…
Wat een leuke kaartjes! Het Windows-logo lijkt wel een wapperende verjaardagsvlag!

Liefs Sanne
Marijke zei…
Wat een mooie uitwerking van het windows-logo. Lekker strak! Enne hihi ik heb ook gebruik gemaakt van het liftchallenge logo. Die van jou is supersssss.

Groetjes, Marijke
corryskaart zei…
hoi anja
wat zien deze twee kaarten er supermooi uit! erg leuk hoe je een draai geeft aan bestaande logo's
groetjes van corry
Angèle zei…
Wow ik vind beiden echt super!!!

Groetjes, Angèle
Nadine zei…
Wat kom je toch weer super origineel uit de hoek Anja, te gek! Natuurlijk is je windowskaart leuk, maar je liftchallenge kaart vind ik nog veeeeeeel leuker. Echt heel knap gedaan zo goed de kleur en het logo benaderd, dankjewel voor het meedoen!
Marjan zei…
Fan-tas-Tsich idee, allebei de logo kaartjes!! Gaaf zeg, vooral het laatste logo, knap!!!
José zei…
Jeetje, twee nog wel! GAaf gedaan zeg. Het behang geeft een heel mooi effect aan het logo. Erg mooi met de tekst. En dan ons logo, te gek gedaan zeg! Hartstikke leuk en geweldig dat je weer zo enthousiast meedoet Anja!
Dora zei…
Wat een geweldige creaties dat je dat kan met zo'n log, top!
Yolanda zei…
Wat mij betreft zijn het allen KNALLERS! Groetjes, Yolanda
die liftchallenge logo kaart is echt super mooi!!
José zei…
Wat een leuke kaarten allebei!Van het windows logo heb je in zo'n fleurige kaart gemaakt en het Liftchallenge logo is echt super mooi gelift, knap hoor!
Juisie zei…
Wat een goed idee om het liftchallengeblog-logo te gebruiken! Soms ligt iets echt zo voor de hand, en zie je het in eerste instantie toch over het hoofd! Hele mooie uitvoeringen, allebei de kaartjes! Ik hou van het kleurige en strakke van de eerste, en de tweede vind ik vooral knap want het is echt geen gemakkelijk logo om na te maken! groetjes Joyce
wat een prachtige creaties heb jij hier gemaakt ! wow ! toppie hoor ! vind ze allebei helemaal mooi!
ik wist niet dat er nog mensen hetzelfde idee zouden hebben, maar zeg nu zelf, dit logo is toch gewoon te mooi om zomaar voorbij te laten gaan !
veel succes en bedankt voor je bezoekje aan mijn blog
grtjs,m artina
x
Je@net zei…
Wauw Anja, twee super leuke en originele kaartjes!! Hartstikke leuk gedaan, joh!