Elke Kaart Een Feestje # 149;

And today I would like to share with you my first layout for 2013 and my first contribution to the Elke Kaart Een Feestje blog.
En vandaag dan het eerste lootje voor 2013 en tevens mijn eerste bijdrage aan  het Elke Kaart Een Feestje blog.



The challenge for this week is use NO cute stamp on your project.
De challenge voor deze week is maak GEEN gebruik van een cute/afbeelding stempel op je projekt.

Team Turkoois is on turn........
Team Turkoois is aan de beurt...........

I tought it would be nice to make a layout with some introduction of ME.
Het leek me leuk om mezelf via deze layout een beetje voor te stellen.



Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, p.p ;teresa collins tell your story, studio calico mask, embellishments en stickers teresa collins tell your story, houten fotocorners studio calico, stempels l'encre et l'image en studio calico.washi tape teresa collins.

The sponsor for this week is;
De sponsor voor deze week is NOORdesign;



For the prize and more inspiration you can take a look HERE;
Voor de prijs en verdere inspiratie door het team neem maar snel HIER een kijkje.

Reacties

Anoniem zei…
Leuk en vrolijke LO.

Groetjes Hélène
Nadine zei…
Mooie LO in volgens mij een van jouw eigen favoriete kleurencombinaties, zie ik vaker bij je, mooi!
Je@net zei…
Wat een super mooi lootje, Anja!
Meteen een goede binnenkomer Anja! Hele mooie LO!
Groetjes, Yvonne
Wiebine zei…
Prachtige layout zeg, leuk om je op deze manier voor te stellen,
groetjes,
wiebine
Anoniem zei…
Wat een prachtige layout heb je gemaakt Anja ! Hele mooie kleuren en leuk jezelf eens als onderwerp.
Groetjes Berdien
Bernadet zei…
Oooooh dit vind ik echt super Anja!!
Prachtige kleurencombi en die teksten vind ik superleuk gedaan zo!!
Toppie hoor!!!
CreaSjouk zei…
Mooie lay-out heb je gemaakt!
Groetjes Sjoukje
Marijke zei…
Wat een leuk idee en origineel om je zo voor te stellen. Hele mooie LO, lieve kleurtjes.
Groetjes, Marijke
Marjan zei…
Heel gaaf! Heb hem even vergroot om beter te bekijken. Erg leuke introductie van jezelf op een erg mooie LO! Succes daar, Anja, gaat jou lukken.
Cornelie zei…
Leuk hoor Anja! Veel plezier bij EKEF!!
Miranda V zei…
Wauw, heel gaaf en mooi!
Tinie zei…
Zooo leuk gedaan Anja!!
Mooie kleuren en prachtige LO!!
Groetjes Tinie
Romy zei…
Wat een onwijs gave lay-out en een hele leuke manier om jezelf voor te stellen :)
Anneke. zei…
Prachtig Lo, Anja. Vind de kleuren ook zo mooi.
Groetjes Anneke.
Super gave layout. De kleurtjes werken heel erg voor me en de indeling is leuk en speels...iets wat mij nooit lukt!

Warme groet, Renata
Judith zei…
De kleuren vind ik al leuk en de opmaak ook!
Veel plezier bij EKEF
Diana Besemer zei…
Leuk idee om zo in het designteam te beginnen. Mooie kleuren ook, lekker fris.