Retrosketches # 75 en less is more...

Today my take on the sketch over at the retrosketchesblog.
En vandaag mijn kaartje voor het retrosketchesblog.





Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, p.p; my mind's eye, stempels en dies PTI achtergrondstempel clearly besotted, rood knoopje, grijze washi tape, wit touwtje, ek succes borderpons embossed curve.


And here my take on the colorchallenge over at the less is more blog.
En mij uitwerking van de kleurenchallenge van het less is more blog.


thankful tones



For this card I went to the local craftsstore and fetched my some paintstrips. I embossed the tree and diecut it. when I see the it now the colors are to orange I'm sorry for that when I fetched them they seemed to be oke.
Voor deze kaart heb ik een verfstrip gehaald bij de karwei gebruikt. de memorybox die heb ik eerst geembost in het kaartje. nu ik de foto zie zijn de kleuren helaas niet hetzelfde als het voorbeeld toen ik de staal uitzocht waren ze dat wel, helaas.

Gebruikte materialen;
Cardstock; grijskleurig bazzill, verfstrip, memorybox boomstans, die papertrey ink, sentimentstempel papertrey ink., plakparels action.

Reacties

Oooooh, I see I am in the midst of a fellow challenge junkie!! Awesome.

Serious now, at least more serious about your loveliness cards!

I love the PTI Ginko, and your take on the color challenge(luv fall, what can I say) is brilliant!

Thanks for your comments on the CASE Study blog, it really is going to be a great month!!

Hugz
-Kimberly!
Miranda V zei…
Leuke kaarten weer Anja! Grappig idee om het verfstaaltje er zo op te plakken.
Chrissie zei…
This is a great interpretation Anita, it looks super.
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"
Ik vind de kaart met de verfstaaltjes super geworden! Ook het andere kaartje vind ik mooi, vooral de kleurencombi.Groetjes, Ingrid.
Judith zei…
Geweldig, Anja! Zo leuk dat het het verfstaaltje onbewerkt hebt gebruikt, super idee!
Claire zei…
Love your Retro sketch card Anja - the colours are beautiful and the red just pops right out! And what a fabulous idea to use the colour strip for a card...brilliant!
Anita zei…
Mooie kaartjes, vooral die bovenste vind ik erg geslaagd!
groetjes, Anita
Margot zei…
gaaf! vooral die tweede vind ik geweldig! en die uiltjes op mijn blog wil ik graag voor je haken, laat me maar weten als je ze nog wilt....
Unknown zei…
gorgeous! LOVE both cards..just gorgeous!