Something different................

This post stays on top until the 3th of January 2014.
Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met vrijdag 3 januari 2014.


Today I will show you cards but a little bit different.............
I got a bunch of cards from several dear friends I "met " through the cardmaking and scrapbooking business.
Vandaag wil ik jullie wat kaartjes laten zien maar dan een beetje anders........
Ik heb een stapel kaarten gekregen van dierbare vriendinnen die ik "ontmoet" heb door onze gezamelijke hobby.



Aren't they all lovely?
Zijn ze niet geweldig allemaal?

BUT if you look a bit closer you will notice that they aren't for Christmas ........
MAAR als jullie wat beter kijken zien jullie dat het geen kerstkaartjes zijn............

So Happy Birthday to ME.
Dus happy birthday to ME......


AND well because it's a month of giving I would like to do a giveaway. All you have to do is leave me some love before Friday 3th Jan 2014 and I will announce the winner on monday the 6th Jan.
En tja aangezien het een maand is van kadootjes leek het me wel leuk om een kleinigheid te verloten onder mijn trouwe bezoekers.
Alles wat jullie maar hoeven te doen is een berichtje achterlaten voor vrijdag 3 jan 2014 en dan zal ik maandag 6 jan de winnaar bekendmaken.

AND what could I better give-away then one of my favorite stampsets?
En natuurlijk geef ik dan een van mijn favoriete sets weg.

Reacties

Zw@@n zei…
Gefeliciteerd met je verjaardag, Anja! Een fijne dag gewenst.
En wat ben jij verwend met prachtige kaartjes. Maar ja, jij verwend ons ook met jou prachtige kaarten op je blog ;)
Liefs, Wilma
irene zei…
Nou Anja gefeliciteerd met je verjaardag hoor. Leuke keertjes allemaal, die je hebt gekregen. Maak er een fijne dag van!

En wat een leuke surprise heb je voor 1 van ons, jammie wat ee n leuke stempel.

Groetjes en liefs
Irene
irene zei…
Nou Anja gefeliciteerd met je verjaardag hoor. Leuke keertjes allemaal, die je hebt gekregen. Maak er een fijne dag van!

En wat een leuke surprise heb je voor 1 van ons, jammie wat ee n leuke stempel.

Groetjes en liefs
Irene
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk om al die zelfgemaakte kaartjes te krijgen. En ik vind het altijd knap hoeveel mooie kaarten je zelf maakt! Groetjes Marion
Anita's blog zei…
Hoi Anja

Van harte gefeliciteerd hoor! Fijne dag gewenst!. Wat een prachtige kaartjes!
Leuke actie van jouw.
gr anita
Chantal zei…
Gefeliciteerd Anja, with love.... Van Chantal
Judith zei…
Vandaag is een speciale dag, want Anja die is jarig en dat wordt gevierd. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, Anja!!!
Ik wens je een super mooie dag toe. Leuk dat je al zo verwend bent door medeblogger-vriendinnen.
Veel inspiratie voor je nieuwe levensjaar en prachtige momenten gewenst. Vooral ook veel plezier met het maken van wenskaarten. Je trakteert ons altijd op hele mooie exemplaren.

Feestelijke groetjes,
Judith

PS: super dat je dit leuke setje weggeeft, dank je wel voor de kans (al had ik zonder een candy ook wel gereageerd (-:)
Martine zei…
Ook hier van harte gefeliciteerd en wat lief dat je gaat "tracteren".
Alle goeds voor je nieuwe levensjaar!
Groetjes Martine
Margot zei…
ohhhhhh leuk cadeautje, die wil ik wel!!! gefeliciteerd nogmaals Anja!
Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag!! Een hele fijne dag en geniet van alles wat je gekregen hebt!!
Groetjes, Yvonne
Anita zei…
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele (creatieve) jaren!
Wat leuk dat je trakteert :)
groetjes, Anita
Miranda V zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Anja! Wat een leuke en gevarieerde kaarten heb je ontvangen, geweldig toch dat je die mag ontvangen door een gezamenlijke hobby? Ik dacht dat je ons nu als prijsvraag ging vragen van wie elke kaart was, maar je geeft de set gewoon zomaar weg! Tjsa, die willen we allemaal wel winnen, super leuk is 'ie! Dus ik waag maar al te graag een kansje!
Nogmaals proficiat Anja met je verjaardag. :)) Mijn kaartje is nog onderweg en hopelijk ligt die morgen bij je in de bus.

Wat een leuke set is dit jou Give Away. Dat merk kende ik nog niet.

Maak er nog een fijne avond van.
Romy zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een mooie kaarten heb je gekregen! Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt gehad.
Ellen zei…
Haha, nogmaals van harte Anja! Je kunt nooit genoeg beste wensen krijgen, niet dan? Fijne dag gewenst! Groetjes Ellen
Miranda zei…
Wat een leuke kaartjes heb je al gekregen.
Jammer dat die van mij er niet op tijd is.
Hoop dat je een gezellige dag hebt gehad.
Dikke knuffel van mij.
Wiebine zei…
Anja, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag (ik had je al op FB gefeliciteerd) wat een mooie kaarten heb je allemaal gekregen zeg, leuk hè om zoveel zelfgemaakte kaarten van je scrapvriendinnen te krijgen. Wat ontzettend leuk om op je verjaardag een cadeautje weg te geven zeg, daar doe ik graag een poging voor,
groetjes,
Wiebine
Gefeliciteerd met je verjaardag! Toevallig zijn we op dezelfde dag jarig :-) hihi. En wat een leuke kaartjes heb je ontvangen! Ziet er vrolijk uit! Lief dat je met je verjaardag trakteert! Groetjes, Linda!
Cornelie zei…
Gefeliciteerd had ik je al, maar ik laat deze gave set niet aan m'n neus voorbij gaan. Té leuk. Bedankt voor de kans!
Maria zei…
nogmaals gefeliciteerd! Ik ben normaal niet zo meedoenerig maar ik ben al tijden jaloers op deze set dus ja..
Fijne feestdagen,

Maria
kreamina zei…
Anja, nog van harte met je jaartje wijzer. Ik geniet altijd van je creaties! Ga zo door! En je kadootje......jaaa!!! Graag!!!!
Groet, Mina
Terese zei…
Ik wil ook wel een poging wagen voor zo'n mooie set!
De hobbydroom zei…
Happy birthday to you Anja!! Wij wensen je nog vele jaren in goede gezondheid en met heel veel liefde om je heen toe! Ook hopen wij natuurlijk nog heel veel van jouw prachtige creaties te morgen genieten :) & wat ongelofelijk lief zeg dat je deze set verloot! Bedankt voor deze kans!

Nog een fijne zondag.
lieve groetjes
Mariken zei…
Hey Anja, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En post krijgen...het blijft zo leuk!!
Fijne avond, groetjes Mariken.
Angèle zei…
Graag doe ik ook mee met dit leuke weggeefje. Bedankt voor deze kans. Ik hoop dat je verjaardag een fijne was!

Groetjes, Angèle
Rieni zei…
prachtige kaartjes en natuurlijk nog van harte gefeliciteerd!!!
Unknown zei…
Je lijkt Sinterklaas wel: cadeautjes weggeven op je eigen verjaardag :-) Leuk!
Denise Bryant zei…
Happy Birthday to you! How wonderful to get so many lovely birthday wishes. Thanks for the chance to win a fabulous prize also. I love visiting your blog and seeing all your beautiful creations!
Brendaxx zei…
Prachtige kaartjes (jij ook nog bedankt voor de jouwe!!! Heel mooi!) en wat een leuke give away! Gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat we nog héél lang van je mooie creaties kunnen genieten!
Groetjes en fijne feestdagen,Brenda
Tinie zei…
Hoi Anja,
Ik ga ook meedoen voor die leuke prijs!!
Groetjes Tinie
Ha die Anja. Een beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ook nog bedankt voor je leuke kerstkaart, hij was bij mijn 84-jarige moedertje aangekomen en toen ze met kerst hier was zei ze 'Margriet er is een kaart voor jou bij mij aangekomen, ik weet niet van wie maar ik denk van één van je creatieve vriendinnen'. Haha, de naam kon ze niet onthouden, maar ze had wel gezien dat hij zelf gemaakt was! Hartstikke leuk, bedankt!

Groetjes en een hele fijne jaarwisseling,
Margriet
Marsha zei…
Nog gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk heb je inmiddels mijn kaart ook ontvangen ;-)
Groetjes Marsha
Ellie zei…
Happy Birthday dear Anja! I found your blog via Pinterest. Love the things you do!
Have a good new year!
Ellie zei…
Happy Birthday dear Anja! I found your blog via Pinterest. Love the things you do!
Have a good new year!
Diane zei…
Looks as though you received some fun and beautiful cards...happy New Year to you!!!!!
Evy G zei…
Nog net op de valreep: Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je er een hele leuke dag van hebt kunnen maken! Dat kan natuurlijk niet anders met zo'n mooie kaartjes.... :-) Het cadeautje dat je weggeeft is anders ook niet mis!

Groetjes, Evy