CAS on sunday # 63

Hi there my second post for today. You can find my card for the DCL blog HERE.
Alweer mijn tweede berichtje voor deze zondag. Mijn kaartje voor het DCL-blog kunnen jullie HIER vinden.

 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, stempels my favorite things, vellum, lil'inkers design cirkel die, stencil my favorite things, sequins, copics en distress ink.
 
 
 
Now go over to the CAS on sundayblog to find out about the rest of the team.
En nu snel naar het CAS on sundayblog voor de overige inspiratie kaartjes.

Reacties

Miranda V zei…
Leuke uitwerking van de sketch! Die koeienvlekken op de achtergrond maken het thema van je kaart helemaal af.
Ohhh I just love this Card! Supercute!
Hugs Frida
Lwille zei…
Wat een leuk kaartje weer.
Janneke zei…
Wat een mooie kaart Anja ;o)
Ik vind de koe echt helemaal leuk!
Petra Swart zei…
O, ek hou van jou cute kaartjie, Anja!!! Daai koei is tog te skattig!!!!
Groete en 'n lekker week vir jou, Petra XX
Maartje zei…
Fantastisch!!!!
Donna zei…
I love your cow with that background, Anja :)
Monika/Buzsy zei…
Super cute card Anja. Love the sweet cow and the coloring. The sponged background is amazing!