Lots of tags......

Hi there it's me again with another serie of tags for the 25 days of christmastags.
Hoi allemaal hier ben ik weer met opnieuw een hele serie met tags.



Day. 11.  Uniko Studio.



I was inspired by this tag;
Deze tag heeft me geinspireerd.



 
Gebruikte materialen;
Cardstock; kraft, p.p; glitz design, stempels kruidvat en my favorite things, lintje, twine, tagdie PTI.
 
Day .12 Poppystamps.
 
 
For this tag I followed the tag beneath.
Voor deze tag heb ik onderstaande tag als voorbeeld gekozen.
 
 
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; kraft en bruin, tagdie PTI, kleine tagdie poppystamps, hertjesdie memory box, lint en twine, sentiment PTI.
 
 
 
 
Here the tag I chased.
En hier de tag die als voorbeeld diende.
 
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, tagdie PTI, stempel clearly besotted stamps, copics, hellingdie mama elephant, distress ink, twine.
 
 
 

I followed the tag made by Tracey.
Hier de tag van Tracey gelift.



Gebruikte materialen;
Cardstock ; wit, stempel my favorite things, copics, twine.
 

Day.15 Neat & Tangled.



For this day I choosed this tag;
Voor deze dag heb ik de onderstaande tag als voorbeeld gekozen.



 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, translucent vellum, zilverdraad, neat & tangled triangle die, joydie lil'inkers design, zilverpapier my favorite things, sterdie ellen hutson, sequins, distress ink.
 
 
 
 
And for this day I made two cards because I couldn't choose.
Voor deze dag heb ik twee tags gemaakt daar ik niet kan kiezen.
 
 
 
 
 
 
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, stempel newton's nook design, distress ink, washi-tape, twine, tagdie SSS.
 
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en rood, stempels newton's nook design, copics, lintje, wolkstencil hero arts, lint, twine, distress ink.
 
 
Day. 17 Altenew.
Here I used this tag as inspiration.
Hier heb ik deze tag als inspiratie gebruikt.
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, tagdie SSS, translucent vellum, stempel altenew, gouden inkt, goud papier my favorite things, gouden draadje, stersequins, lil'inkers design sterdie.
 
 Day.18 Pretty Pink Posh.


 
 
I used this tag;
Hier heb ik deze tag gebruikt;
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, translucent vellum, goud papier my favorite things, copics, stempels en die pretty pink posh, wink of stella glitterpen clear, sequins pretty pink posh, gouden inkt.
 
There are still some days left so I have to create some more.
Er zijn nog steeds wat dagen om in te halen dus ik doe mijn best.








Reacties

Angelique zei…
Wauw, wat een hoop mooie tags heb je gemaakt.
groetjes Angelique
Margot zei…
Wat veel! Ik vind ze allemaal erg leuk!
Marfien zei…
Een hele leuke serie, dat is nog even genieten voor het slapen gaan :-)
Wow I just parked here and drooled--all beautiful and fun tags Anja. Where do you find the time? Thank you so much for linking your tags up to the 25 Days of Christmas Tags! xo